EVE

Wednesday, September 2, 2015

Kembali Seorang Sahabat Menghadap Illahi

Sesungguhnya aku tidak percaya pemergian kau itu buat selama-lamanya. Aku kene redha akan ketentuan ALLAH S.W.T dan takdir. Terkejut aku mendapat berita kawan baik ku semasa di sekolah Maluri telah pergi menghadap illahi. Kau adalah kenangan di zaman persekolahan. Walaupun perkenalan kita tidak lama, kau telah memberikan kenangan manis dan pahit bersama-sama dengan kau. Allah lebih menyayangi kau wahai Arwah Azamani Firdaus a.k.a Manje. Setiap gambar yang aku masih simpan, mempunyai memory yang tersediri secara tersurat dan tersirat. Hampir beberapa tahun tidak kita ketemu walaupun sibuk dengan hala tuju masing-masing untuk mencapai kejaayaan. Hanya aku boleh berdoa akan kau tenang disana. Al-Fatihah Arwah Azamani Firdaus ( 5 April 1992 - 31 Ogas 2015 )





1 comment:

Anonymous said...

Al-Fatihah

 

Back to TOP  

KENTUT BERDARAH
COPYRIGHT BY EVE
RAHZA AZHAR PIXMA